İZGE Yazılım Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti.
2007 yılından bu yana Hacettepe Teknokent bünyesinde, “Yazılım, Ar-Ge, Eğitim ve Danışmanlık” çözümleri sağlamaktayız. Proje yönetiminin gücüne inanıyoruz, bu sebeple hem proje yönetimi yetkinliklerinizin ve proje yönetim ofislerinizin geliştirilmesinde, yeni teknikleri uygulamaya geçirmenizde destek oluyoruz hem de koçluk/mentörlük çalışmalarımız ve eğitim desteğimiz ile çevik dönüşümünüzü sağlıyoruz. Alanında yetkin, deneyimli kadromuzla; proje yönetimi, iş analistliği, çevik(agile), risk yönetimi alanlarında PMI®’ın sağladığı uluslararası sertifikasyonlara yönelik (PMP®, PMI-ACP®, PMI-PBA®, PMI-RMP®, DASSM™️) hazırlık eğitimleri veriyoruz. Aynı zamanda bu alanlarda seminer, webinar, çalıştay ve danışmanlıklar da sağlıyoruz.
2017-2020 yılları arasında PMI-REP (Registered Education Provider®️) olarak sürdürdüğümüz serüvenimiz, 2021 yılı itibariyle PMI-ATP Yetkili Eğitim Ortağı(Authorized Training Partner®️) olarak devam ediyor!
2017 yılından bu yana PMI-REP® olarak süren eğitim ve danışmanlık faaliyetleri, 2021 yılından itibaren PMI-ATP®(Authorized Training Partner) olarak devam ediyor. Proje yönetimi, iş analistliği, çevik(agile), risk yönetimi, PMP®, PMI-ACP®, PMI-PBA®, PMI-RMP®, PMI-CAPM®, DASSM™️, program – portföy yönetimi ve daha fazla bireysel ve kurumsal eğitim hizmetlerimize “Eğitim Hizmetlerimiz“ sayfasından ulaşabilirsiniz.
Kurumunuza özel veya bireysel katılımınıza yönelik eğitimler sağlamaktayız. Eğitimlerimiz ile ilgili referanslarımıza buradan ulaşabilirsiniz.
Eğitim kataloğumuza buradan ulaşabilirsiniz.
Hizmet kataloğumuza buradan ulaşabilirsiniz.
Eğitim portföyümüzde:
tıklayın.
İZGE – KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU KAPSAMINDA BİLGİLENDİRME için tıklayınız.
Eğitim ve Danışmanlık Çözümlerimiz için hazırladığımız videoya göz atabilirsiniz.
Deneyimli kadrosuyla; bir çok sektöre, ihtiyaç analizinden başlayarak, anahtar teslim yazılım çözümlerinin üretilmesinde kilit rol oynamaktadır. Anahtar teslim yazılımlar, proje yönetimi araç çözümleri, gereksinim analizi, veri analitiği çözümleri, iş zekası ve büyük veri projeleri ve daha fazlasına “Yazılım Hizmetlerimiz” sayfasından ulaşabilirsiniz.
Dijitalleşme ve dijital dönüşüm sürecinizde, ihtiyaç analizi, yazılım geliştirme, veri analitiği ve iş zekası çözümleri ile uçtan uça anahtar teslim hizmetler sunmaktayız. İhtiyacınıza özel yazılım çözüm talepleriniz için bize ulaşınız.
PYO kurulumu, çevik (agile) koçluğu, AB, UNDP, WB uzmanlıkları, süreç danışmanlığı ve daha fazlasına “Danışmanlık Çözümlerimiz” sayfasından ulaşabilirsiniz.
Proje Yönetimi Danışmanlıklarımız ve Proje Yönetimi Eğitimlerimiz birbirini destekleyici ve eşgüdümlü olarak ilerler. Danışmanlık ve koçluk hizmetlerimizdeki bakış açımız, sizlerin ihtiyaç duyduğu yetkinlikleri geliştirmenizdir. Bu yetkinlikler arasında faaliyetlerinizi etkinleştirmeye yönelik dijitalleşme ihtiyaçlarınızı da göz önünde bulundururuz. Danışmanlıklarımız ile ilgili referanslarımıza buradan ulaşabilirsiniz.
İZGE AİLESİ
Selda BARBAROS
Proje Yöneticisi (Bilgisayar Mühendisi (B.Sc., M.Sc.), PMP)
Selda Barbaros, Hacettepe Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünden mezun olmuştur. Bilgisayar mühendisliği bölümünden yüksek lisans derecesi bulunmaktadır. 20 yıldan uzun zamandır bilgi teknolojileri kapsamında projelerde görev almaktadır. 2007 senesinde kadın girişimci olarak KOSGEB’e yaptığı Ar-Ge projesi başvurusu kabul edilerek İzge Yazılım Eğitim Danışmanlık Tic.Ltd.Şti.’yi kurmuştur. 2007’den günümüze kadar yer aldığı projelerde proje yöneticisi olarak görev almıştır. AB projelerinde proje teklif yazımları ve proje yönetimi süreçlerinde bilgi ve deneyim sahibidir. AB projelerinde takım lideri, anahtar uzman ve uzun ve kısa dönem uzman olarak çeşitli görevlerde danışman olarak yer almıştır. 2013 yılından bu yana program ve portföy yönetimi, proje yönetimi ve PMP®️ hazırlık eğitimleri, PYO Ofis kurulumları, kurumsal proje yönetişim süreçleri geliştirme, Çevik Proje Yönetimi ve ACP (Agile Certified Practitioner), İş Analizi ve PBA Sertifikasyonu, Risk Yönetimi ve RMP Sertifikasyonu, PCM Eğitimleri ve danışmanlıkları sağlamaktadır. Bu konularda danışmanlık ve eğitimlerin yasıra, seminer ve çalıştaylar düzenlemektedir.
Ahmet DOĞAN
MBA, Sosyolog, Ekonomist, Profesyonel Koç, Eğitimci, Yönetim Danışmanı
Önlisans, lisans ve yüksek lisans eğitimlerini İktisat (Lisans, 2000), Halkla İlişkiler (Önlisans, 2006), İşletme Yönetimi (Yüksek Lisans, 2007), Sosyoloji (Lisans, 2019) bölümlerinde tamamlayan Ahmet DOĞAN, halen İşletme alanında doktora eğitimine devam etmektedir. Temel olarak Liderlik, Kişilik, Performans Yönetimi, İşe Tutkunluk, Temel Benlik Değerlendirmesi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk gibi konularda akademik çalışmalar yapmaktadır.
Makale, deneme, öykü ve şiirlerini kişisel web sitesinde (www.ahmetdoganca.com) ve Lacivert Edebiyat, Günizi gibi farklı dergilerde yayınlamaktadır.
Dilek KOÇAK
Proje Yöneticisi (Şehir Planlama, Organizasyonel Gelişim, MBA, PMP)
Dilek Koçak, ODTÜ Şehir ve Bölge Planlama Bölümünden mezun olmuştur. MBA derecesi bulunmaktadır. Türk Kızılayı’nda Afet Yönetimi, Organizasyonel Gelişim bölümleri ve ERP Projesinde çalışmıştır. 2007 – 2015 yılları arasında “Türk Kızılayı’nın Stratejik Planının Hazırlanması” ve “Şubelerin Organizasyonel Gelişimi” projelerini yönetmiştir. 2014 ve 2015 yılında PMI TR’nin Ankara Şubesinin kurulmasından sorumlu Direktör olarak görev almıştır. 2016 – 2017 yıllarında da PMI TR Özel Projelerden Sorumlu Başkan Yardımcısı olarak gönüllülük faaliyetlerini sürdürmüştür. 2013 yılından bu yana stratejik yönetim, program ve portföy yönetimi, proje yönetimi ve PMP®️ hazırlık eğitimleri, PYO Ofis kurulumları, kurumsal proje yönetişim süreçleri geliştirme, Çevik Proje Yönetimi ve ACP (Agile Certified Practitioner), İş Analizi ve PBA Sertifikasyonu, Risk Yönetimi ve RMP Sertifikasyonu, PCM Eğitimleri ve danışmanlıkları sağlamaktadır. Bu konularda danışmanlık ve eğitimlerin yasıra, seminer ve çalıştaylar düzenlemektedir.
İlker TABAK
TBK Bilişim Sistemleri AŞ Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı
1987 yılında Hacettepe Üniversitesi Bilgisayar Bilimleri Mühendisliği’ni, 2005’te Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü’nü bitirdi. Bilişim sektöründe uzun yıllar yöneticilik yaptıktan sonra Mayıs 2017’de kurduğu yazılım ve danışmanlık şirketi TBK Bilişim Sistemleri San. ve Tic. AŞ’de çalışma yaşamını sürdüren İlker Tabak, meslek yaşamı boyunca yazılım uzmanı ve proje yöneticisi olarak da birçok önemli bilişim projesinde görev almıştır.
Türkiye Bilişim Derneği (TBD) üyesi ve TMMOB Bilgisayar Mühendisleri Odası (BMO) kurucu üyesi, Türkiye Bilişim Vakfı (TBV) kurucu üyesi olan Tabak, Yenişehir Gençlik ve Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyeliği (2007-2008) ve Hacettepe Üniversitesi Mezunlar Derneği (HÜMED) Yönetim Kurulu (2009-2013) ve Denetim Kurulu (2013-2017) üyelikleri de yapmıştır.
Mart 2017’de başladığı HÜMED Yönetim Kurulu Başkanlığını sürdürmektedir. (www.ilkertabak.com.tr)